IT-support & SERVICEDESK (SPOC)

TeleComputings Servicedesk tar inte semester, blir inte sjukskriven och stänger aldrig av telefonen.

Med IT-support från vår Servicedesk är du garanterad den hjälp du behöver oavsett när du behöver den, året om. 


Servicedesk hos TeleComputing är det en SPOC (Single Point Of Contact) som sköter alla dina supportbehov på ett enkelt och överskådligt sätt.

Hos oss jobbar nästan 80 entusiastiska medarbetare med endast ett mål för ögonen:
Att lösa våra användares små och stora IT-frågor i vardagen. Vi har öppet 24 timmar om dygnet, hela året, och kan ge dig assistans vid alla tekniska utmaningar som dina användare skulle kunna ställas inför.

All IT-support sker på svenska, men vi har även norsktalande och engelsktalande personal.

Med vår servicedesk får du:

  • Användarstöd
  • Rapporter och dokumentation
  • Support kl 7—18 eller 24 timmar om dygnet, alla dagar, hela året – du bestämmer
  • Administration
  • Support (även tredje part) 

Här kan du läsa mer om våra övriga tjänster.

Skicka ett mejl eller ring oss så berättar vi mer: 
Tel: +46 70 180 08 30.
E-post: merinfo@telecomputing.se

Är du kund?
Läs mer här eller kontakta support@telecomputing.se